GODMORGON!

Har precis ätit god frukost framför nyhetsmorgon. Ska väl hitta nått att klä på mig nu är nog tanken men jag skulle göra typ vad som helst för att bara få ligga kvar i sängen brevid Robin. Mitt jobb är superkul, misstro mig inte. Men nya sängen är så underbar och när han ändå bara går hemma just nu så vill man självklart göra samma sak.

Men men, upp och hoppa helt enkelt! På med kläder och promenera bort till jobbet. Vi hörs i em!

Haha. jag tycker dom här bilderna är rätt charmiga. På den ena ser Robin ut att vara typ 13 år, på första dejten hemma hos mina föräldrar. Och andra, ja, vad säger man. Mestadels av bilderna blir ju mer eller mindre såhär eller?


Kommentarer
Postat av: monika

haha underbart!

2011-09-28 @ 15:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0