H&M STHLM, VILKEN SKILLNAD..

Det blev inga långa inlägg igår direkt. Men jag lämnade lägenheten straxt innan nio på morgonen och var inte tillbaka igen förns nio på kvällen. Dagen var dock riktigt bra! Pappa kom och hämtade mig och vi åt frukost på ett urmysigt fik inne i nyköping. Det är ungefär det som bild ett i det nedre inlägget föreställer. Sen åkte vi alltså till Sthlm och jag blev avsläppt nere vid kungsträdgården och promenerade bort till zara, och sen vidare till NK osv. Gick omkring i alla affärerna tills klockan blev halv fem (med avbrott för en lunch) och sen åkte jag hem till lilla Norrköping igen och satte direkt igång med att fixa med kläderna till hemsidan.

Nu ligger jag nyvaken i sängen framför masterchef och här tänker jag ligga ett tag till. Kanske ska jag drömma vidare om dom här byxorna. Silvriga stuprörsbyxor måste införskaffas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0