I WON, AND YOU LOST.

Sett idol, ensam mamma och nu är det återigen snart dags för ett par avsnitt av SATC. Ligger och lyssnar på regnet utanför samtidigt om jag väntar på att Robin ska bli klar inne i duschen.
Imorgon blir det promenad till dagis igen, frukost hos mamma? och sen en sväng förbi stan. Ska köpa en födelsedagspresent till lilla Axel och kanske fixa naglarna om det finns nån ledig drop-in tid någonstans. Insåg dock att jag lyckats slarva bort min check från Telia på 350 spänn i fredags vilket suger getpung. Så dom pengarna kan jag inte räkna med i min månadsbudget längre :( Nu blev det visst tyst inne i badrummet så snart blir det nog dags att trycka på play!

Vi hörs imorgon gott folk, tack för att ni tittar in. Undrar ni något förresten? Har inte planerat sätta upp någon ordentlig frågestund, men säg gärna till om det är något ni vill veta helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0