JAG KOMMER SAKNA DIG

Usch vilken hemsk dröm jag drömt idag, inget man vill vakna till en dag då man ska ge sig ut och flyga. Men men, det är bara att försöka tänka bort det :) Ska kanske sätta igång med packningen nu då, eftersom det alltså är i eftermiddag som jag åker till grekland. Jag blev sjukt glad när vi kunde hämta lilla V tidigare så jag slapp råka ut för 3 hela veckor utan ens ett hej!

Jag kommer lägga in i alla fall 2 förinskrivna inlägg, så kika gärna förbi här fast jag är borta! Om jag känner mig själv så kommer jag säkert hitta nått internetcafé och skriva ett inlägg eller två också och berätta om hur jag har det.

Jag och Robin har bara varit utan varandra ett par dagar som max under vårat förhållande så det här kommer bli en prövning. Det är nog bra att börja öva (eftersom jag ska till Thailand i 3 veckor nästa år).. Också utan min söta, snygga, bästa. Men vi får åka på nått vi med snart!


Kommentarer
Postat av: Monika

En vecka är ingen prövning, ni kommer bara längta efter och sakna varandra :) Puss!

2011-09-18 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0