O'LEARYS

Nyligen hemkommen från O'learys med älskling. Det blev lite "afterwork"-mat och ojoj vad värt pengarna det blev. En öl och maträtt för 99 spänn per person känns ju helt okej. Det känns kanske mer okej när man slipper betala en krona också, tack Robin. Nu ikväll blir det halv åtta hos mig, bonde och sex and the city. Bättre kan det ju inte bli!

Jag har shoppat lite i dagarna också, men bilder på det lägger jag nog in imorogn. Här kommer i alla fall ett par bilder på oss (tagna med mobilkamera). Jag fick dock fota mig själv för R är tamejfan sämst på att fotografera!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snyggingar! :)



Hur går det på jobbet då? Vad är det för människor som fick det? :P

2011-09-15 @ 10:29:35
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0