ON THE ROAD

Gillar redan nya sängen. Tycker kanske att den är lite hård såhär i början men jag gillar ju iofs att ligga sjukt mjukt vilket inte är så bra, så det här kommer nog funka utmärkt om ett tag. Känns konstigt att ha så mycket plats helt plötsligt men också svinkul att köpa säng ihop. Varje liten del bidrar ju till vårat liv tillsammans vilket självklart känns underbart.

Vi kollade precis klart på Horrible bosses och jisses vad jag skrattade, verkligen sevärd film om man gillar komedi så se den! Nu ska jag försöka sova trots att jag inte är så trött men utbildningen på jobbet imorgon kräver en utvilad Matillda på plats. Hoppas ni har haft en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0