GREEN GREEN GRASS OF HOME

Sorry för de uteblivna blogginläggen igår. Men det var fullt upp hemma och jag hade helt enkelt inte tid eller lust att blogga. Vi käkade lunch på paus, gick en promenad, busade och sen vips så var det kväll och då låg jag och Robin och kollade på sex and the city hela kvällen.

Idag: Jag hade nästan glömt bort hur mysigt det är med tidiga morgonrutiner. Det var år sedan jag hade ett jobb då man gick upp tidigt och att mysa framför nyhetsmorgon med frukost på bordet är inget jag gör ofta. Nu hoppas jag dock att det ska bli en vana och vilken skillnad det kommer bli om jag och R kommer börja gå upp samtidigt! Nu ska jag kolla vidare och ladda inför första dagen på ett nytt jobb, lite nervös är jag allt.


Kommentarer
Postat av: gambe

åh, börjar du idag? wiee! ha det så bra på the new job bästa tjejen <3

2011-09-12 @ 13:53:21
Postat av: Anonym

Vart har du fått jobb? :) spännande!

2011-09-12 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0