BORDSDUKNING

Igår hade jag i alla fall en jättebra dag på alla sätt och vis. Tusen tack till mina tjejer som ställde upp på utgång och allt bara för min skull. Slänger in ett par bilder från dukningen igår. Jag är rätt nöjd ändå efter att ha åstadkommit det där utan att behöva köpa en enda pryl förutom pappersduken och lite rosor. Fyndade rosorna inne på den där relativt nya inredningsbutiken i Domino som verkar sälja 10 rosor för 29 kr rätt regelbundet. Ett perfekt tips om någon gillar rosor! De brukar ha alla möjliga färger:) 


Servetterna är från Rusta, allt porslin på bordet inkl glas och vaser är från second hand, ljusstakarna inhandlades på Tiimari när det fanns här i stan. (Det är ungefär sådär jag tänker vår bröllopsdukning - blommor i glasvaser) Vi fick flytta in köksbordet till vardagsrummet för att alla skulle få plats, där av de olika borden/stolarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0