BRA DAG

Idag har vi som sagt varit på middag hos Robins föräldrar :) Sen fick jag födelsedagspresenter och jag kan ju säga att de minst sagt är generösa!! <3 Efter det åkte vi till Willys och handlade inför middagen vi ska ha här på fredag och tog en tripp till Rusta. Jag köpte typ allt jag inte åkte dit för, men det blir bra ändå. Hittade en mysig filt med blomstermönster och lite ljus osvosv. 

Nu är Robin ute och dricker öl någonstans. Jag planerar dock att försöka sova snart då jag känner att jag innerst inne är rätt trött. Vi hörs imorgon gott folk!


Fyndade dessa ljusstakar inne på Erikshjälpen idag för 20 kr styck. Jag har insett att jag älskar glas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0