FREDAG DEN 13:E

Haha, så sjukt. Robin kommer hem och jag sitter och pratar med posten i telefonen eftersom min systers födelsedagspresent inte har kommit fram än trots att den skickades i tisdags. När jag väl lagt på säger jag till Robin. ALLT går verkligen käpp rätt åt skogen idag?! Va är de här för skit. "Fredagen den 13:e" upplyser han mig så snällt om. Plötsligt gick det upp ett ljus för mig VARFÖR allt har gått galet idag. Jag orkar inte ens gå igenom allt, men har råkat ut för ett "medges ej" i kassan, det där med solningen, gått miste om 327 kr till Nelly som jag tydligen inte kommer få igen, avin har inte nått mig så förmodligen kommer jag inte kunna hämta ut Lovisas 20 årspresent osv.. Första gången i mitt liv som denna dag verkar beröra mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0