GODMORGON!

Inget sova här inte! Idag är jag som sagt ledig och då tänkte vi att liten också kan få vara hemma från dagis. Han vaknade tidigt så jag har varit uppe ett tag. Vi har ätit en stor frukost och nu har jag hunnit med lite bröllopsfunderingar. Det jag eftersökt är de perfekta inbjudningskorten. Dock verkar det som att dom verkligen varierar i pris. Det är ju ändå bara en pappersbit som visar att man är välkommen att deltaga på ett bröllop, så frågan är om det är värt 15 kr per inbjudan, eller ska man hoppa på det erbjudandet som ger en 10 st för typ 55 kr? Personligen tycker jag att man kan designa väldigt vackra kort på vistaprint.se och deras priser är absolut bäst. Dock har jag hört mycket positivt från calligraphen också så vi får väl se..


CALLIGRAPHEN.SE
VISTAPRINT.SE
OPTIMALPRINT.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0