JOBBELIJOBB

Sitter på jobbet och väntar på besked om att få sluta tidigare eller inte. Det vore ju grymt skönt men man ska inte hoppas för mycket ;) Då blir man lätt bara besviken.

Ikväll ska vi bara vara hemma och mysa och laga god mat. Njuta av sista kvällen innan min helvetes-vecka börjar med sena kvällar på jobbet, vilket resulterar i absolut ingen fritid. Helgen har över lag varit bra, men min dygnsrytm blev minst sagt lite lustig igår då jag deckade vid kl 19 och vaknade utvilad vid 23 och kunde inte somna om. Jag klev upp ur sängen och lagade mat och låg vaken nästan hela natten tills Robin kom hem.. Men men, nu är snart rasten slut. BYE FOR NOW. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0