LÖRDAG

Herregud, det märks att man inte är 18 år längre. 2 dagars känns inte riktigt lika lockande som förr, vilket jag märker av när jag ligger osminkad i soffan när jag ska befinna mig på en hemmafest om 30 minuter. Jag vet inte varför, men så fort jag dricker alkohol (oavsett mängd) så får jag alltid så ont i ögonen? Lixom ovanpå, där bak? Haha. OTROLIGT flummig mening, men om ni tar på ögonen, längst upp/in på ögonlocken, under ögonbrynen. Där har jag i alla fall ont :P

Men men! Nu får jag fasen kliva upp ur soffan och tvätta bort gårdagens smink för att sen lägga på nytt, igen. Senare ikväll tror jag faktiskt att jag ska testa Huggan för första gången sen det blev 23 där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0