MERA LOPPIS

Jag är ingen expert på blommor. Sanningen är faktiskt den att jag sällan lyckas hålla en blomma vid liv längre än ett par månader. Därför har jag börjat köpa plastblommor av olika slag. JAG VET att de inte ger samma känsla, men de livar i alla fall upp ett fönster och min plastorkidé som jag tidigare köpt på Citygross sviker mig aldrig! Jag brukar köpa en bukett tulpaner eller liknande till helgen som jag har står framme någonstans i lägenheten för att blanda plast med äkta vara. Den här buketten med plastrosor ska dock stå i en vas som ex. är täckande vit eller liknande för att dölja skälkarna som är fastskarvade i varandra ;) Detta är bara en tillfällig vas. Min mamma avskyr dock plastblommor och tycker att rosor som dessa ser ut att platsa i en pizzeria, men jag håller inte med.


Plastbuketten kostade 30 kr på Bra & Begagnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0