MIN LÖRDAG

Herreguuud vad slut jag är. Nu har jag dock skrubbat hela mig och ligger nyduschad i sängen och här tänker jag parkera mig själv för resten av kvällen. Tidigare idag har jag sprungit runt på stan och handlat födelsedagspresenter till systeryster som fyller 20 år idag! Därefter åkte vi hem till mamma som bjöd på smörgåstårta och bubbel :) 

Igår gick jag ut med Kicki & gänget och hade faktiskt riktigt kul! Vi dansade och jag skrattade med (åt) Kicki fan nästan hela natten. Du är knäpp ibland gumman :D Men det är bra för då har jag kul. Jag slocknade vid 4-tiden och vaknade lustigt nog vid halv nio imorse och kunde inte somna om. 

Ikväll blir det alltså lugnt hemma för min del. Robin ska dock på klassfest och jag gissar att den kvällen kommer se lite annorlunda ut om man jämför med min ;) Men men, det blir nog bra det här! Jag kan passa på att kolla på en massa romantiska draman med 1700-tals touch som Robin äääälskar.. Eller?

Kommentarer
Postat av: kicki

looove!

2012-04-15 @ 22:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0