NICE

Fy fan. Nu måste jag få avreagera mig lite. Jag är så himla trött på att vara SJUK! I snart två veckor har jag varit hängig, haft feber, halsont och nu sen 4 dagar tillbaka har jag varit typ magsjuk. Dock har igår natt och natten innan den varit värst. Vaknar av magsmärtor och måste springa på toaletten typ 10 ggr per natt. Idag fick jag nog och nu har jag fått tid på vårdcentralen och pratat med sjukvårdsupplysningen. Jag får inte gå till jobbet förns de har utrett vad det är. Det tråkiga är bara att jag inte fick en tid förns imorgon då det var fullt idag. Trots att jag ringde typ halv nio.

Jaja, så. Nu har jag fått gnälla lite. Något som dock är rätt nice är att jag fick hem mitt paket från beautybay idag :)

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas på en redig recension sen när du testat produkterna :)

2012-04-11 @ 13:45:03
Postat av: Pernilla

stackars fina! :( kan säga att ID är GRYMT! har dock inte provat concealerna, fick du med en sån i paketet? den vill jag ha recension om! :)

2012-04-11 @ 14:15:20
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0