ONSDAGKVÄLL

Blä. Känner mig inte alls sugen på att blogga. Det blir så när jag inte har några bilder att blogga med, har jag märkt. Idag fick jag dock sluta lite tidigare än väntat så jag tog en promenad bort till lillen och hämtade honom från dagis. Sen gick vi hemåt i rask takt eftersom regnet hängde i luften, vi klarade oss dock nästan precis. 

Annars har denna dag bestått av TVÄTT och lite matlagning. Jag har någon slags hatkärlek till att tvätta. Det är sjukt jobbigt att kånka på all tvätt - och att springa upp och ner till tvättstugan är ingen hit. Dock får man en rätt så skön känsla i kroppen när det är klart och man inser alla jäkla klädesplagg som man näst intill har glömt bort. Nu slipper jag förhoppningsvis bära trosval nr 21 (typ noppriga stringtrosor) på ett tag, som man tar till när man går på reserven i troslådan. 

Imorgon är det torsdag och då har vi faktiskt inget planerat. Jag slutar rätt skapligt (vilket är vid 6-tiden) så nått mysigt ska vi väl försöka hinna med. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och läsa boken om bröllop/inspiration som vi fick av mamma i förlovningspresent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0