PÅSKMIDDAG

Åh vad jag gillar påskmat. Speciellt eftersom mamma gör lite udda grejer till påskbordet då Lovisa vanligtvis inte gillar traditionell påsk/julmat. Hon brukar ha med ugnsstekt kycklingfile, jansons frestelse (utan fisk) osv. Hur som helst så åt vi så vi sprack, busade en massa och sen fick vi en försenad förlovningspresent. Pengar till en utlandsresa (eller något annat vi ska unna oss tillsammans) och en bok om bröllop. Den innehåller tips, inspiration, olika tester för att ta reda på vilken sorts bröllop man är ute efter osv. Det har varit en bra fredag! Kvällen kommer bli lugn. Liten sover och vi har spelat Rayman och nu väntar mer tv-spel och slappt i sängen eftersom jag fortfarande inte är frisk. 


Haha, jag ber om ursäkt för min hållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0