SÅ DET SÅ

Det blev ingen sol igår så jag knallade bort till Meddo idag i stället. Jag har inte solat där på typ 2 år men jag är nöjd med resultatet och det märks att jag har grunden till solbränna sen Thailand för den kommer fram igen så fort  den får lite hjälp på traven ;)

Något som dock faktiskt måste uppmärksammas är vilken bra service jag fick idag när jag besökte solariet. Jag kom dit, novis som jag var och lade i 50 kr i ett solarie som var ledigt. Dock upptäckte jag att dörren till solariet var låst och sakta men säkert gick tiden och helt plötsligt började min tid att ticka ner. Jag hörde att någon befann sig inne i solariet men fick inget svar när jag knackade och sa HALLÅ?! Haha. Efter typ 10 minuter kommer det i alla fall ut en kille som ser yrvaken ut och säger: Förlåt, jag somnade. Min tid var snart slut och jag var lite småsur eftersom det var mina sista småslantar som jag tänkt spendera på fåfängan. Men, jag ringde nr som fanns angivet på en lapp inne på Meddo och inom 5 minuter kom en jättetrevlig tjej som gav mig pengar till en ny tid, städade solariet efter killen och var hur schysst som helst. Det kallar jag service! BARA därför tänker jag numera endast sola på Meddo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0