SÄMST MED KAMERAN

Igårkväll åkte vi som planerat ut till Robins storasyster med familj och åt grillat och spelade spel. Jag var dock jättehängig och kände mig sjuk så det fick bli en tidig kväll. Det var min första grillade köttbit jag fick i mig för i år och jäklar vad gott det var! :D Therese hade lagat favoritsåserna också, så det var alldeles perfekt. Det är så kul att se hur bra lilla V och Axel kommer överens nu för tiden när de kan kommunicera med varandra på ett annat sätt. De har lite större utbyte av varandra nu :)

Nu ligger vi hemma i vår egen säng och slappar. När vi klev in på innergården tidigare idag var både jag och Robin lite spända över om katten skulle vara kvar under grannens balkong. När jag klättrade in under den såg jag att han låg och skakade lite i kartongen jag fixat åt honom igår. Jag har ju lagt in en mysig filt där och fyllde på mat/vattenskålen när vi kom hem, så det går väl ingen nöd på honom (han har vinterpäls) men ändå. Får man ta in katten om den varit där i typ 1 vecka och sen kanske lägga ut en annons på blocket om att den är upphittad och finns här hos oss? Det beslutet har vi dock inte tagit än, då varken jag eller Robin planerar att ha en katt till (om det inte är en Devon rex) men om snön kommer så blir det svårt att låta honom ligga där ute helt ensam i kylan. Jaja, vi håller ögonen på honom i alla fall och ser till så att han har skydd/mat och vatten :)

Glömde fota under gårdagen trots att jag släpade med mig kameran, därav rubriken. Ikväll ska vi till mamma och Niclas på påskmiddag och efter det ska jag på fest.. om jag inte har feber vilket jag dock tror att jag har :(


SNYGGA klackar från Nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0