SITTER OCH DRÖMMER MIG BORT FRAMFÖR HEMNET OCH LIKNANDE

Fan. Jag försöker hitta en bild online på nya jackan men det finns ju inte!! Jag får väl posera lite i spegeln imorgon och visa er köpet i alla fall. Jag är rätt nöjd. 

Nu ligger jag i sängen och drömmer om diverse sommartorp. Jag måste boka möte med banken snart så att jag får reda på räntor och belopp hit och dit. Jag tänker inte ta lån på några stora pengar utan det kommer bara bli ett köp om jag får bra avtal och hittar ett sommarhus för under 200 000. Det är ingen summa man får ett mansion för, jag vet. Men det är inte det jag är ute efter heller! :)

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Låter jättemysigt med en sommarhus. Vilka områden är ni och letar i? =)

2012-04-23 @ 23:00:01
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0