SO SPEAK OUT

Idag sov vi ut ordentligt och efter frukosten åkte vi till centrumloppisen. Ett ställe där jag faktiskt inte varit på tidigare :) Jag köpte tre ljusstakar och en till glasflaska som ska användas under bröllopet. FÖRRESTEN! Jag har tänkt på en sak. Det här kommer förmodligen att förvandlas till en blogg som kommer bli mer och mer inriktad på bröllop. Vare sig jag vill eller inte. Så nu är min fråga: Vill ni att jag ska försöka undvika att lägga in inspiration/åsikter och tankar kring bröllopet, eller vill ni få en chans att följa med via bloggen?! Jag vet inte hur mycket jag skulle bry mig om era åsikter i slutändan ;) Men det kan vara skönt att ha en aning i alla fall! Jag har visserligen fått lite respons från er tidigare som varit över förväntan och det tackar jag för.

Nu tar jag och sambon oss ett bad efter att precis ha lagt liten som verkade helt slut :) Hoppas ni haft en bra söndag!


På promenad hem från HUGO i fredags. Dålig kvalite, men man skymtar ju i alla fall nya byxorna från H&M.

Kommentarer
Postat av: Moa

Vart ligger centrumloppisen :) ?

2012-04-01 @ 19:13:50
Postat av: Malin

Jag följer gärna med i din bröllopsplanering! :)

2012-04-01 @ 20:57:56
URL: http://malinsim.wordpress.com
Postat av: EMELIECATRINE

Jag tycker du ska skapa en "bröllopskategori" här så man kan få hänga med i dina tankar. För SJÄLVKLART ska du skriva om bröllopet om du nu vill det =)

2012-04-01 @ 21:56:31
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Caroline

Det skulle vara jättetrevligt att följa med i din bröllopsplaneringen! Skulle också vilja höra om hur du och din fästman träffades, hur länge ni varit tillsammans osv. Ni verkar vara så kära! :D

2012-04-01 @ 23:57:25
Postat av: KArin

Jag tycker din blogg är grym!! går alltid in först här och läser och man blir så glad när de kommer inlägg på inlägg! Jag väntar spänt på en liten resension på ID produkterna :D Om du kanske kan visa före / efter bild !

p.s.

Du är ju för jävla snygg med! :)

2012-04-02 @ 10:17:56
Postat av: Anonym

Jag läser väldigt gärna om bröllop :) så kul och inspirerande ju!! Kram

2012-04-02 @ 15:53:19
Postat av: Linnea

Nej, det är så kul att läsa om bröllopet och allt som händer runt om kring det :) Så mycket härlig text och bilder kring det tycker jag låter bra! med din personliga touch förstås :)

Kramar

2012-04-02 @ 16:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0