SORRY FÖR DÅLIG UPDATE

Det känns bra att ni är med på noterna angående bröllopet! Kul att ni vill vara med :) Just idag har jag dock inte haft mycket tid till att varken filosofera över det eller blogga. Direkt efter jobbet svängde jag nämligen förbi Coop och köpte det som jag hade glömt be Robin att handla. Sen lagade vi ungsstekt kyckling med potatisgratäng och gräddsås! Jag var sjukt sugen på just potatisgratäng och det var lika gott som jag fått för mig att det skulle vara.

Nu har vi precis lagt lillen och ska se senaste avsnittet av Game of thrones som släpptes igår! Annars blir det en lugnt kväll hemma. Det ska bli skönt och imorgon är jag ledig! WIE. Det kommer bli två korta veckor framöver och det tackar jag inte heller nej till. Imorgon får vi se vad som händer. Så länge det inte är lika kallt/blåsigt som det var idag så blir det kanske en promenad till en lekpark någonstans.


Bild från nyårsafton 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0