TYVÄRR BLEV DET ETT NEJ

Nu ligger jag i sängen och är ganska irriterad över att ha vaknat för 2 timmar sedan av ljudet från motorsågar. Jag ska jobba till 22.15 ikväll och behövde min sovmorgon, men nejdå. Den ska jag givetvis berövas på. 

Men men, nog om det! Igår hände faktiskt en rätt rolig grej efter jobbet. Eller den var väl rolig/tråkig. Hur som helst så var jag och mamma och tittade på en liten sommarstuga som jag tänkt lägga ett bud på. Dock hade denna inte det perfekta läget och den var i för dåligt skick så det fick bli ett nej. Men ändå! KUL att jag och Robin har bestämt oss för att leta efter ett perfekt litet sommarställe att spendera våra lediga dagar på. Jag tror det kan bli en bra investering och en bra grej för lillen. Husköp och annat kommer alltså att få vänta ett par år om vi köper en sommarstuga, men det kan jag nog ge mig till tåls med då vi ändå kommer ha ett eget ställe ute på landet som är det jag längtar efter. Jag trivs också väldigt bra i vår lägenhet och kan nog tänka mig att bo här ett par år till :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad kul gummsi! :) ska för övrigt tävla uppe på alboga imorgon om du ska komma o kika ;)

2012-04-20 @ 15:34:04
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0