VACKER

Idag har vi varit iväg som vanligt :) Jag älskar att vi alltid gör något! Det är rätt sällan vi bara hänger hemma. Idag började vi med att åka ut en sväng till Media markt, sen gick vi givetvis in på Toys r us. Och där inne kan man ju nästan vara hur länge som helst (så länge man inte känner till sortimentet, vilket jag faktiskt inte gör). Sen åkte vi en snabbis till Maxi och åt lite lunch och köpte en vattenflaska med bilar-motiv åt liten från H&M. Nu är vi hemma igen och ska nog städa lite här hemma så det blir skinande rent till ikväll då vi planerar att äta en god köttbit, ta ett glas rött och se på någon bra film. Igår såg vi The grey. Helt okej film som dock hade ett mer eller mindre värdelöst slut vilket gjorde att vi rätt snabbt ångrade att vi ens kollat på den...

Lägger in bilder på "porslins-asken" som är en sak som jag fyndade igår. Betalade 75 kronor för den och i den ska jag förvara ringar och andra smycken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0