VART, NÄR, HUR.

Jag vet att många av er är nyfikna på hur och när jag och Robin träffades. Jag önskar verkligen att jag kunde dela med mig av det här. Men jag får tyvärr låta mycket ang. det och hur det gick till vara osagt. Jag kan dock säga att det komiska i det hela är att jag var utklädd till brud den kvällen. Och nu ca 1,5 år senare har jag inte långt kvar tills jag är där på riktigt.

Hittade faktiskt en bild från den kvällen på en väns facebook. Mina ögon ser helkonstiga ut, men kolla vad långt hår jag hade! Jag skippade tiaran allt eftersom kvällen fortskred då jag insåg att jag mer såg ut som en prinsessa-wannabe i den än något annat. Klänningen fyndade jag faktiskt på tradera för otroliga 150 kr. Satt som en smäck på mig trots att jag aldrig provat den tidigare. Klippte dock av typ 3 meter släp som hade varit rätt krångligt att släpa runt på under kvällen annars.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Officiellt gjorde Nina och Robin slut i februari 2011, så då måste han ha varit otrogen!

2012-04-02 @ 22:36:18
Postat av: anne

Hahah, bästa utklädnaden!

2012-04-02 @ 22:51:18
Postat av: Matillda

Nja, inofficiellt (då tydligen?) var det gång nr 2 det tog slut mellan dem i jan. Robin blev singel hösten 2010 och efter ett par månader var han det igen. Då blev vi tillsammans på riktigt. Det finns alltid två sidor av en historia, glöm aldrig det.

2012-04-03 @ 04:36:57
URL: http://mfjohansson.blogg.se/
Postat av: Matillda

Anne: Haha jag vet, hade faktiskt gympaskor under också eftersom jag egentligen var Runaway bride ;)

2012-04-03 @ 07:28:05
URL: http://mfjohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Men om ni inte gjort något fel och han var singel när ni träffades, varför måste du smyga med hur och när ni träffades? :)

2012-04-03 @ 11:31:19
Postat av: Matillda

Jadu Linda, det finns egentligen ingen anledning. MEN det finns tyvärr sjuka människor här i världen vars skitsnack man inte orkar med. Jag och Robin har äntligen kommit hit och nu tänker jag bara se framåt :) det var inte lätt men det visar bara att äkta kärlek övervinner allt. Klyscha eller inte.

2012-04-03 @ 11:36:03
URL: http://mfjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

men då kan väl du en gång för alla berätta den sanna historien? skit i all bullshit. skit bra att du kan få ut sanningen här nu ju? klart vi vill veta hur ni träffades nu när ni ska gifta er. jag önskar er all lycka! kram

2012-04-03 @ 14:07:32
Postat av: Anne

HAHA :D kan verkligen inte sluta skratta. Och såklart du ska skriva om bröllopsplaneringen btw!

2012-04-03 @ 14:37:51
Postat av: Linda

Ja det är ju sant, tråkigt när folk gottar sig på någon annans bekostnad! Men synd för oss som läser, att läsa om hur folk träffas är ju typ det bästa som finns;) men vi få ju följa bröllopsplanering iallafall! All lycka till er:)

2012-04-03 @ 16:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0