HANSOCHHENNES.NU

Jahopp, trodde att jag hade lyckats publicera ett inlägg igår. Men tydligen inte! I alla fall. Jag kommer byta bloggnamn inom kort då jag skaffat mig ett eget domännamn. Ni hittar mig här en stund till men om jag lyckas övertala min karl (har minst halva inne än så länge) så kommer vi BÅDA blogga via hansochhennes.nu så fort jag fixat med det tekniska. Jag tror det kan bli kul faktiskt och förhoppningsvis kommer bloggen locka både tjejer och killar :) Verkar det som en kul idé?
 

Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Sjukt kul! =) Kommer ni skriva om något speciellt eller vara en vsrdsgsblogg typ?

2012-08-24 @ 11:04:27
URL: http://emeliecatrine.se/
Postat av: Agnes

Låter som en bra ide! Ska bli kul att följa.

2012-08-26 @ 11:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0