AJAJ

Undra vad det är som jag har åkt på egentligen. Nu har jag haft ont i magen i tre dagar. Den är jätte-svullen nedtill fast jag inte har ätit nått på länge. Febern är borta nu vilket givetvis känns bra, men i den är värmen vill man vara frisk kan jag lova. Soltimmarna försvinner och man blir yr i huvudet efter att ha rört dig mot toan och tillbaka.

Dom andra ska åka till raily beach (eller hur fan det stavas) men jag kan nig inte följa med.. Känns hemskt tråkigt :( jag vill inte ligga inne ensam för tredje dagen i rad med absolut inget att göra.

Jaja, jävlar vad jag gnäller. Jag lovar att det blir bättre så fort den här "mördarbakterien", :p, lämnar min mage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0