BILD TAGEN EN GÅNG FÖR ETT PAR VECKOR SEDAN, NÄR JAG JAG SKULLE TESTA NYA KAMERAN FÖR TYP FÖRSTA GÅNGEN.

Jag brukar vara läskigt organiserad och planerar nästan alltid saker och ting i GOD TID. Men den här gången har jag slarvat rejält. Jag har inte ens orkat släpa in resväskan från bilen så alltså är inte en enda pryl nedpackad än. Man borde kanske lägga fram lite grejer på golvet sålänge, så att man vet vad man har och vad man saknar. Sorry om jag kanske tjatar om den här resan rätt så rejält - men jag har faktiskt aldrig varit iväg så länge någonsin tidigare och jag har framför allt inte varit utan Robin så länge. Men det kommer nog gå bra.. Hoppas jag (inbillar jag mig så gott jag kan).

Jaja, nu tror jag att jag ska ge det där med packningen ett försök framför filmen Höstlegender.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0