BLOGG

Okej, dålig uppdatering från min sida. Jag ber om ursäkt för det!

Min dag igår såg i alla fall ut såhär: Jobbade ett kort pass mellan 12.30-15.45 (SJUKT SKÖNT), sen gick jag och liten hem från dagis, men åkte faktiskt spårvagn från söder tull då jag är så nervös för sånt där. Det bästa vore ju om man fick ha en osynlig liten sele på sina barn så man slapp oroa sig för att 1. Någon skulle springa fram och ta barnen, 2. De råkar ut för någon typ av olycka osv. Nu kanske jag ska förtydliga, vilket jag egentligen tar för givet att alla redan vet: Vincent är inte mitt barn, utan jag lever ihop med min sambo och hans son bor hos oss varannan vecka. Så, nu kan ingen snacka skit och påstå att jag vill få folk att tro att V är mitt barn.

Sen på eftermiddagen kom Lovisa hem till oss på middag och Vampire diaries. Måste dock påstå att detta avsnitt var det sämsta på länge? Känns som de inte riktigt har något att komma med längre.. (Jag pratar om det senaste avsnittet som finns att ladda ned).

Hemma är Robin typ sjuk, ont i magen och liknande, så jag sover på soffan och håller mig undan så gott jag kan när jag är hemma för att undvika att bli sjuk. På lördag åker jag ju!! HYPE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0