BYE BYE LA SUEDE

Jahopp, då känner man sig självklart sjuk. Jag börjar undra om det där med resfeber är ett faktiskt begrepp och inte bara ett uttryck. Sist jag åkte utomlands fick jag hög feber i ungefär samma sekund som jag satte mig på planet. Nu känner jag av det redan dagen innan och morgondagens resa kommer ju vara lite mer jobbig och komplicerad än en 4h rutt till grekland. Jaja, man får väl knarka ipren och ta sig en rejäl whisky - ingen bra kombo jag vet - imorgon så att man i alla fall överlever flygplansresORNA. Förhoppningsvis i sovande skick.

Sista dagen på jobbet på 3 veckor känns rätt skönt. Det kommer sitta fint med en paus i självaste paradiset (som Robin så fint uttryckte sig tidigare idag) och att komma hem lagom till mitten av mars när våren förhoppningsvis är på G känns inte helt fel det heller.

Ikväll blir sista natten för mig och Robin på ett tag. Jag hoppas den jäveln är frisk så att han inte smittar ner mig när vi ska äta gott och ha det gött senare ikväll. Jag kommer nog ha tillgång till wifi i i alla fall 2 av villorna nere i Thai så jag ska försöka hålla bloggen vid liv med en massa bilder osv :D



Kommentarer
Postat av: natta

HA DET BÄST GUMMAN <3 puss och kram. Vi vinner tävlingen så blir det gemensam lunch när du kommer hem ;)

2012-02-10 @ 15:16:18
URL: http://http:/naatta.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka är det som du reser till Thailand med? :)

2012-02-13 @ 17:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0