DET BÄSTA MED SEMESTER

Måste ju vara möjligheten man har, att göra vad fan man vill. Jag äter vad jag vill, och billigt är det också, dricker vad jag vill och framför allt så sover jag precis när jag vill.

Idag har vi legat framför poolen och solat och badat. Jag är faktiskt riktigt duktig med att smörja in mig och det är jag glad över. Speciellt när man spanar in Lovisas bikini-rand på skinkorna :D Tänk er jordgubbssås möter vaniljglass, på ett ungefär!

Nu sitter jag på verandan och tittar ut mot horisonten. Efter badet gick vi till en restaurang och åt god mat, sen gick vi hem och jag sov i typ två timmar. Där har ni min dag! Hoppas er har varit jävligt mycket sämre i kalla Sverige ;D

Bilderna är på vårt rum och poolen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0