FY FAN

..säger jag bara. Det jag tvingades uppleva i natt och idag önskar jag inte ens min värsta fiende. Jag hade 39,5 graders feber efter att ha tagit typ 5 Ipren, druckigt en massa resorb osv. Jag har aldrig haft så hög feber tidigare i mitt liv och kramperna/smärtan i magen var helt sjuk. Plussa på diarré och totalt 48 myggbett på smalbenen på det med så kan ni kanske sätta er in lite i min situation. Eller just fan - glömde tillägga att jag bodde i en bungalow med näst intill ett utedass där det kryllade med mygg, regnade in och var husrum för kackerlackor. Vad NICE det var att kila in dit en gång i timman och gå på toa! Idag har jag åkt en rutten färja i stekande sol och fortfarande magont. Dock har febern gått ner lite så jag överlevde i alla fall. Charmiga thailand! Näe men det är klart man blir lite tjurig och tjutfärdig efter att man drabbs av detta här borta.

Nu ligger jag iaf i en relativt mjuk hotellsäng på au nang och är mer än glad över att få slippa bungalowen! De andra är ute och käkar och här ligger jag ensam eftersom magen skulle göra uppror om jag skulle stoppa i mig nått. En recension av phi phi kommer när jag är lite piggare. (Bilden tagen där i sön)

 


Kommentarer
Postat av: natta

alltså är det nåt med phiphi eller?? alla blir sjuka just där!! jag, kusinen, deras familj, jessica , du, sanna...och man verkar alltid bli nån form av sjuk i thailand. Hoppas du mår bättre så du kan njuta av resan nu gumman, kram

2012-02-22 @ 00:13:16
URL: http://naatta.blogg.se/
Postat av: Pernilla

av de tre gånger jag varit i thai så har jag blivit sjuk 2/3 :P varav en gång var jag sjuk TVÅ ggr på ena resan. spysjuk bara, som gick över på en dag typ, men ändå. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen du blir frille snart darlingen! <3 ge dig själv och thailand en puss från mig!

2012-02-22 @ 08:34:08
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0