GICK LÖS PÅ PICNIK

Jag brukar aldrig redigera mina bilder, inte värre än att man ökar lite kontrast och ljus då och då. Men idag visade Lovisa mig picnik och hon fick näst intill fria händer :)

Ännu en dag har passerat här i Thai och många fler väntar. Imorgon blir det nog samma visa - pool och bad här vid huset. Jag pallar inte gå ca 30 min till beachen och bli sandig och bränd. Havsbad kommer jag få njuta av nästa vecka när vi bor på phiphi eller hur det nu stavas. Men till er som tror att jag inte har badat i havet än tror fel, jag har orkat gå den där promenaden i 100 graders värme en gång fram och tillbaka och badat i havet med små trådar från maneter? som har gått loss på mina ben.


Kommentarer
Postat av: KICKI

PUSSSS! funderar på att sätta mig på ett plan och sticka imorn?

2012-02-16 @ 00:40:41
URL: http://christinesundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0