GODMORGON

Inatt har jag sovit nästintill klockrent, precis som igår. Det är skönt faktiskt, att man sover bra när man är borta hemifrån.

Jag funderar på att ta mig ner till stranden idag men jag vet inte riktigt om det är värt det än. Min bleka hud tål typ inte mer än en kvart i sträck i solen och där nere lär det väl bli lite tuffare solning än så ;) jaja, ska försöka få igång magen och sen bestämmer jag mig. Ett tips! Ät inte imodiumtabletter om du verkligen inte har diarré. Tog två i lördags i något som kan likna "förebyggande syfte" och har inte gått på toan sen dess.. Får väl slurpa i mig lite kranvatten här och se om det får igån skiten?

Söt filur som höll mig sällskap i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0