IDAG

Idag har jag och pappa åkt in till "staden" här på Koh Lanta tillsammans med familjen Kulander. Vi shoppade lite och åt mat vid en restaurang som bokstavligt talat låg på vattnet. Eller över vattnet kanske man säger. Idag var det rätt disigt ute så det passade bra att göra nån typ av utflykt eftersom man kunde leva med värmen.

Av ren lathet slänger jag in två bilder som liknar gårdagens. Jag låg i sängen och kom på att jag kanske bör blogga lite och gärna lägga upp nån bild i samband med det. Brillorna åkte på då jag absolut inte är foto-vänlig för tillfället.

Jag och Lovisa stekte lite pannkakor hemma förut då hon känner sig krasslig och inte orkar gå ut och äta. Det gjorde inte mig ett smack eftersom jag själv inte är helt återställd än i magen och inte var allt för hungrig heller. Nu tror jag faktiskt att det blir sängen för oss snart, trots att klockan bara är 21:17.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0