MY NEW LOOK

Robin tjatar om att jag inte kan gnälla på att denna tjej alltid har samma hysteriskt glada min på alla sina bilder - då jag är fullt medveten om att jag själv har en pose. Och endast en, som jag alltid använder. Därför tänkte jag slänga upp en bild när jag ser ut såhär i stället. 

Idag börjar jag 13.30 och kör till 22.15. Innan jobbet ska jag försöka springa bort till mamma och hämta mitt kontokort som jag glömde där i Lördags när vi var på middag hos dem. Sen ska jag även försöka hinna med ett besök till apoteket och köpa på mig allt man kan tänkas behöva i Thailand. SNART ÅKER VI! På lördag närmare bestämt. Men men, vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, man har ju sin signature-pose liksom, blir ju så fel annars ;)

2012-02-07 @ 08:37:42
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0