REGN

Jahopp, drömmen om att steka ordentligt de sista dagarna inför hemresan verkar gå åt skogen. Hela denna vecka har det i stort sätt varit dis ute och igår och idag regnade det på eftermiddagen. Nu gör det väl visserligen inte så mycket att det regnar eftersom klockan är kvart i sex på kvällen här, och lite blixtar och dunder underhåller mig rätt bra i sängen.

Det blev ingen shopping förut då herrskapet segade ur. Så jag och pappa gick och tog en varsin massage vid stranden. Den här gången tog jag en mjuk och avslappnande olje-massage vilket var BRA MYCKET JÄVLA SKÖNARE än den andra massagen häromdagen som jag fortfarande känner mig lite mörbultad från. Men när jag låg där och egentligen skulle njuta var det enda jag kunde tänka på: Robin. Han skulle säkert tycka att det där var himmelriket stackarn, som ligger hemma i Sverige och har det tråkigt. Men där låg jag istället och tyckte att det var sådär. Visst, beröring mår man ju bra av, men jag tycker mest det gör ont (konstigt nog) och känner mig allmänt oförskämd som inte njuter fullt ut.

Jaja. Dagarna flyter på här borta, men jag har nog aldrig saknat min man så mycket som nu. Jag ska aldrig åka bort såhär länge utan min käresta igen, det är ett som är säkert. (gammal bild från en söndagsfrukost)


Kommentarer
Postat av: Roblas

2012-02-29 @ 13:24:09
Postat av: Roblas

Finaste, bästa du! :)

2012-02-29 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0