SE DEN

Som några av er kanske vet har jag ridit i ungefär halva mitt liv. Dock slutade jag i tonåren då annat blev intressant. Jag har dock självklart kvar min förkärlek till hästar - MEN det jag skulle komma till är att man verkligen inte behöver vara en hästmänniska för att fullkomligt älska den här filmen. Trailern gör den absolut inte rättvisa, bara så ni vet. Jag och Robin såg den igår och jag vet att han också tyckte jättebra om den. Underbart foto, schyst story och riktigt vackra hästar. Idag kommer Lovisa till oss och jag ska faktiskt se den idag igen, trots att den själ ca 2,5 h av mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tror inte jag skulle klara att se denna film, haha! Tjuter för MINSTA lilla, helt sjukt. Kunde inte ens se på Spirit (tecknade) utan att tjuta mig igenom HELA filmen :P

2012-02-02 @ 15:33:25
URL: http://peggs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0