TACK GINA

Jag måste faktiskt slå ett slag för Gina tricot. Dom har verkligen ryckt upp sig enligt mig! Ingen har väl missat den amerikanska-flaggan-inspirerade skjortan, de röda skinnbyxorna och nu en massa härliga basictröjor. På modellen till höger ser man ungefär hur de sitter och jag måste säga att jag är rätt inpad. Dessa ligger på 199-249 kr st och är väl värda varenda krona om du frågar mig. (Lägg märke till armbanden som hon även använder på ärmarna på tröjan längst ner, det kanske jag borde sno rakt av, rätt snygg detalj.)


Kommentarer
Postat av: pernilla

sv: ja kör på, så kul att variera färgen på läpparna :)



håller med dig ovan också, snygga tröjor ! :)

2012-02-07 @ 18:58:33
URL: http://pernillachristinaa.blogg.se/
Postat av: NADJA

Håller med, Gina Tricot har fått in mycket snyggt nu :)

2012-02-07 @ 21:29:00
URL: http://nadjavuorinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0