BY THE WAY

Jag har vid flera tillfällen hånskrattat lite åt människor som pysslar med geocaching. Jag har tyckt att det verkar fånigt men sen har jag insett: Varför skulle det vara det, egentligen? Jag älskar att vara ute i skogen och när jag väl är där eller upptäcker nya platser kan jag väl lika gärna leta efter en gömd liten skatt? Japp, jag ska faktiskt ge mig ut och testa detta i vår/sommar, hur jävla lame det än låter. Jag får se om jag kan flörta med mig Robin eller Lovisa på ett par turer. Synd bara att jag sög på orientering i skolan. Men jag antar att det kanske är lite lättare när man har en gps med sig osv. Så, hejhopp skogsmulle. Längtar efter våren nu så att jag kan ge mig ut!!

Förresten, återupptäckte min gamla blogg. Shit vad jag har varit bättre på att blogga alltså. Ni hittar den HÄR för er som vill ta en titt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill!!!

2012-02-05 @ 17:37:39
Postat av: kicki

jag vill!! :D

2012-02-05 @ 17:38:15
Postat av: Victoria

Börja med dina videoinlägg igen! Älskade dom i din förra blogg :)

2012-02-05 @ 22:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0