WHITE LIKE SNOW

Jag förstår mig inte på min hjärna ibland. Varje morgon denna vecka har jag varit stendöd på morgonen. När robin går hemifrån, ca 30 min innan jag har gått upp har jag somnat om d.i.r.e.k.t efter att jag vaknat. Allt för att få sova de där sista 30 minuternea. MEN vad händer idag då när jag har lite sovmorgon?? Jo, när Robin går kan jag inte somna om. Det är som att min hjärna vet att idag kan jag somna om utan att behöva vara stressad, idag kan jag njuta - men varför skulle jag vilja det?! verkar min hjärna tänka. VARFÖR ÄR JAG PIGG?!

Frukosten glömde jag på jobbet igår så inte kan jag äta nått heller, jäkla skit. Lägger in en bild på denna tröja sålänge som jag köpte på Gina tricot för ett par månader sen. Grymt snygg och man får faktiskt massor med komplimanger när man bär den. 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Allt klär en skönhet <3 Idag får vi seeeeeees, wiiieee LYCKA! :)

2012-02-03 @ 09:02:10
URL: http://peggs.spotlife.se
Postat av: pernilla

Så himla fin ! :)

2012-02-04 @ 00:41:12
URL: http://pernillachristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0