ANG INTERNETKÖP

Jäkla skit. Jag har hållit mig ifrån att beställa något från tradera, just för att jag tycker det verkar så krångligt. Men efter påtryckningar från vänner valde jag att klicka hem en body mist från VS. Alla säger ju att de dofta så gott så jag tänkte ge en ett försök! Dock betalade jag in den 29:e december och jag har fortfarande inte fått min vara, trots mejl osv till säljaren. Hon påstår att jag aldrig har skickat mitt alias och att hon inte fått in några pengar. Så jävla irriterandeeeee. Kontrollerade tillslut allt med min bank och bifogade en jävla print screen med just uppgifterna om att hon visst har fått in sina pengar och mejlade hela vår mejlkonversation för att att bevisa att hon inte svarat mig. Sånt här är sjukt irriterande och även om det inte handlar om stora summor så såg jag faktiskt fram emot den där jäkla body misten.

Men med en sån där säljare så är den säkert inte äkta ändå. Får upp en bild i huvudet att hon säkert säljer en massa "ÄKTA" prada/gucciväskor också i mängder på tradera.. det kanske inte var någon vidare förlust ändå.

Kommentarer
Postat av: Josefine

tråkigt :/ handlar endel på tradera men har aldrig blivit lurad.. man kan kolla på omdömmen dom har fått tidigare om man vill vara lite säkrare.. :)

2012-01-13 @ 10:41:37
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/
Postat av: anna

tråkigt att höra! jag köpte min iphone på tradera och det funkade utmärkt! använde mig av paypal (eller nått sånt) där den tidigare ägaren inte får pengarna för än köparen fått varan, det funkade utmärkt! :)

2012-01-15 @ 19:29:35
URL: http://annafredrikson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0