ÄNTLIGEN UPDATE

Förlåt för dålig uppdatering!

Jag älskar mina morgonrutiner, i alla fall när jag går upp i tid förstås. Jag sminkar mig i soffan framför nyhetsmorgon. När jag är klar med sminket äter jag lite frukost (fortfarande framför tv:n) och bara tar det lugnt. Snart ska jag iväg till jobbet och under eftermiddagen ska vi ha certifiering. Känns lite jobbigt eftersom denna kompetens är riktigt svår och jag vet inte om jag kan tillräckligt än för att få godkänt. Man får ha typ 2 fel på 25 frågor så det gäller att veta vad man håller på med! Det tycker jag är bra iofs, att man lägger det på en hög nivå.

Sen har jag insett att jag har något av ett shopping-behov. Det känns som det var länge sen jag fyndade nått snyggt. Kanske springer iväg en sväng på stan ikväll. Jag och Robin planerar nämligen att kila iväg och äta middag någonstans tillsamans.

Ps, om jag är orangebrun i ansiktet idag är det för att jag testade en brun-utan-sol som är för ansiktet igårkväll och jag tror kanske att jag underskattade den lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0