ASK ME ASK ME ASK ME

Snodde denna idé från söta Elin Wahlberg.

Raderade dock vissa frågor, men orkade inte bytta siffra framför dem. Därav att det ser ut som att de inte är i ordning.

 

1. Hur gammal är du om 5 år? snart 28 år, herregud.

2. Hur lång är du? ca 163 cm

3. Vilken är den senaste filmen du sett? såg halva "The killer inside me" - ångrar ihjäl mig

4. Vem ringde du senast? pappa

5. Vem ringde dig senast? robin

6. Hur löd det senaste sms:et du fick? "har slutat nu"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? inget - om jag ska vara helt ärlig. men måste jag välja så blir det sms

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda

9. Vilken ögonfärg har du? grön/blå

10. När vaknade du idag? 06.55

11. Var tror du att du befinner dig om tio år? hm, då ska jag fan ha mig ett hus på landet tillsammans med Robin. Förmodligen har jag även fått barn

11. Vad skrämde dig om natten som barn? jag var livrädd för ursula i Ariel

12. Vad fick dig verkligen att skratta sist? Family guy, när Stewie sjunger en cover på en Brian adams låt. såå bra

13. Hur stor är din säng? min och min, vår säng är 160 cm

14. Har du stationär eller bärbar dator? en underbar macbook pro

21. Sover du med eller utan kläder på dig? max ett par trosor

22. Hur många kuddar har du i din säng? tror vi har 8 st, svårt att räkna

23. Hur många landskap har du bott i? 2, småland och östergötland

24. Vilka städer har du bott i? västervik, finspång och norrköping.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? i sängen barfota, annars typ gympaskor

26. Är du social? privat - osocial. på jobbet - rätt så social

27. Vilken är din favoritglass? gillar inte glass

28. Vilken är din favoritefterrätt? hatar efterrätter

29. Tycker du om kinamat? näe

30. Tycker du om kaffe? har inte lärt mig dricka det än faktiskt

31. Vad dricker du till frukost? vatten eller juice

32. Sover du på någon särskild sida? näe, men alltid på mage

33. Kan du spela poker? näe, bara chicago - men det räknas kanske inte?

34. Tycker du om att mysa/kela? haha, hoppas inte robin läser detta erkännande nu. näe, jag är faktiskt inte mycket för sånt

35. Är du en beroendemänniska? nej

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes

37. Vill du ha barn? ja det vill jag

39. Har du någonsin åkt ambulans? japp, bröt armbågen en gång och fick faktiskt åka ambulans för det

40. Föredrar du havet eller basängen? havet, helt klart

41. Vad spenderar du mest pengar på? kläder/skor och mat

42. Äger du dyrbara smycken? nepp, inte ett skit

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? VAMPIRE DIARIES!!

44. Kan du rulla med tungan? ja (testade nyss, så pinsamt)

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? ser inget rött så långt ögat når

51. Kan du byta olja på bilen? haha, kan knappt ens köra bil. fast jag har körkort

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nepp

53. Vilken var den senaste boken du läste? har typ aldrig läst en bok

54. Läser du någon dagstidning? nej

55. Prenumererar du på någon tidning? nej

56. Dansar du i bilen? hur fan kan man dansa i en  bil?

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? förmodligen en kunds telefonnr eller nått via jobbet. stödnoteringar

59. När var du senast i kyrkan? på min farfars begravning

60. Är du lycklig? absolut. jag älskar mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0