FORTFARANDE SJUKLING

Jahopp, här ligger jag och är fortfarande sjuk. Har legat i sängen nästan hela dagen och varvat filmer med the walking dead. Nu börjar jag dock bli lite hungrig, men det är inge vidare att äta när man ändå inte känner smaken pga. förkylningen..

Imorgon är det fredag i alla fall och då ska jag försöka gå till jobbet. Om inte annat för att göra certifieringsprovet i alla fall. Vi får väl se hur det går nu när jag missat två dagar av utb/teorin. Men men, klarar man det inte så är det bara att göra om det!

Nu ska jag orkar dra på mig lite mjukiskläder och röra mig bort mot coop tillsammans med Robin. Vi har typ ingen mat kvar hemma. Over and out.
Såg de här söta burkarna inne på affären som ligger mitt emot Teliabutiken i Domino för ett tag sen. Perfekt om man är djurägare och vill ha ett snyggt ställe att förvara maten på.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Supersöta! Din header är bananas-cool.

2012-01-19 @ 23:21:34
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0