FYNDAT

Idag trodde jag att jag skulle ligga hemma och bara ta det lugnt, men så blev inte fallet. Som vanligt. Jag begav mig hemifrån vid 11-tiden och vaccinerade mig inför resan. Sen mötte jag upp Mamma och vi åkte på en mysig loppisrunda. Hittade lite fint faktiskt och det känns som jag är inne i en kreativ period. Jag har målat om nästan allt hemma som jag planerat ska bli vitmålat. Bara hallspegeln kvar nu och lite annat småfix. Jag fick en söt bok i julklapp av Robins storasyster. I den fanns det tips på hur man gör om loppisfynd och jag snodde en av idéerna och gjorde om en vas och en tallrik till ett kakfat, (finns på bild nedtill).

Pyssel på vardagsrumsgolvet
Riktigt stora tallrikar, lade en normalstor tallrik på en av de nyköpta för att enklare kunna visa dess stl
Hittade lampfoten på ena loppisen och skärmen på en annan
Nytt kakfat för totalt 20 kr
Söt kruka för 5 kronor

Kommentarer
Postat av: rebecca

Vilka fina fynd :) :)



Vi åker dit 16:e feb.

nidå? :)

2012-01-04 @ 19:51:01
URL: http://rebfre.se
Postat av: Josefine

kan du inte tipsa på lite bra loppisar som ligger runt norrpan? kan bara ett par 2hand butiker här.. skulle va jättekul :)

vad använder du för färg till grejerna du målar om?

dom ser ut att bli superfina verkligen :)

2012-01-04 @ 21:02:09
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0