IDAG

Nu sitter jag på jobbet. Vi har utbildning (rast för tillfället) och lär oss en massa nya saker. Det känns kul när man får chansen att utvecklas och få en bredare kompetens än den man haft innan.

Efter jobbet blir det dock bio och mys med Robin. Jag har tänkt att han ska få sin vilja igenom ang. filmval. Men sen ska vi göra som jag vill resten av veckan ;) Lite önsketänkande men jag kör på så långt det går. Det blir i alla fall Sherlock Holmes och innan det kanske något gott att äta någonstans. Jag tog med mig mackor till lunch idag för att jag ska kunna spendera lite pengar på mat ikväll innan bion i stället. Man får väl prioritera smart när man inte är någon miljonär.


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Får man vara nyfiken och fråga vart du jobbar?

2012-01-17 @ 23:51:03
URL: http://emeliecatrine.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0