MÄTT OCH BELÅTEN, IGEN

Nu befinner jag mig ungefär i samma situation som igår. Fast ikväll sitter jag i soffan och är proppmätt, i stället för i sängen. Det var i alla fall hur kul som helst att träffa pernilla och kicki!! Vi åt på Hugo i stället för på Indra, men kvällen blev inte mindre trevlig för det. Vi åt god mat, skrattade och berättade om allt kul som hänt på sistonde. Jag har verkligen världens finaste vänner. Det är kul att man har träffat en massa nya människor via jobbet också, ni är uppskattade ska ni veta.

Skaldjurssoppa med räkor/kräftstjärtar och hummer med vitlöksbröd
Ingen av oss kände för att vara med på bild så vi gjorde en fuling och använde mobilen som räddning
Snodde halva Pernillas efterätt, supergod lakritsglass!

Kommentarer
Postat av: kickan

ååh! <3

2012-01-04 @ 22:43:06
Postat av: pernilla

det var hur mysigt och trevligt som helst, fan vad jag saknar er!!!! <3

2012-01-05 @ 10:04:05
Postat av: Blopparna - Alexandra

Det ser verkligen riktigt gott ut!

2012-01-06 @ 22:49:07
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0