MFJ

Nu har vi precis kommit hem från lite shopping i Hageby centrum. Vi kom på att en dagstur till badhuset kan vara trevligt imorgon! :D Därför köpte vi på oss matsäck och lillen fick nya badbyxor. Jag älskar verkligen att göra sånt. Ta med sig matsäck och bara umgås någonstans en hel dag. Helst skulle jag se att det sker i skogen på våren/sommaren med korvgrillning och hela köret. Innerst inne är jag en skogsmulle och det kommer Robin få dras med resten av sitt liv om han bestämmer sig för att dela det med mig ;) Längtar faktiskt sjukt mycket efter våren så att man kan ge sig ut utan att frysa ihjäl och gnälla på kylan.

Ikväll blir det lugnt hemma. Jag tänkte laga fläskytterfilé med ugnsrostad sötpotatis och en massa annat gott.
Här kommer lite fler bilder från gårkvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0